14 April 2010

gunting rambut

aku dah lame gunting rambut.
mase tu otai2 tukang gunting semua dah kene buang skola.mungkin sebab ter'tobek' rambut pengetua kot.

skola aku pulak setiap minggu mesti ada spotcheck.mungkin sebab cikgu disiplin tu sangap nak tengok rambut budak2 yang lawa.sebab die kan 'botak'.
haha sori saye xde niat nk kutuk. saye tulis je.

dalam mase seminggu aku stat gunting rambut.ramai jadi macam pengikut Jugah anak Barieng.
aku rase kalau gunting rambut pakai kaki pun lagi lawa :)

ada pepatah Hungga Bungga baru, 'banyak gunting rambut, luas pemandangan'.
memang betol sebab baru aku tahu banyak jenis rambut dalam dunia ni.
  1. lurus mengalahkan zac efron dan justin bieber.
  2. kerinting macam hero 'Gelimat'.
  3. ikal mayang macam maya kareng.
  4. dan yang terakhir ala2 botak macam budak plkn baru lepas keluar 2 bulan (lebih kurang bentuk helmet).
kenapa diorang gunting rambut ngan aku?
soalan ini budak tabika KEMAS pun tak akan boleh jawab.
sebab 'free of charge'.
kalau kene charge pun mesti xlebih rubuk (25 sen dalam bahasa Hungga Bungga)
lagi satu aku gunting lawa.memang kalah Zohan.

bila aku duk universiti (ke?).
aku rase nak nangis (slalu ade part ni dalam drama melayu).
sebab kawan2 kat sini sume (anggaran) gunting rambut ngan aku.
aku rase berguna dan capap (aku tak ade niat tuju kat sesape :->).
teringat member2 kat skola dulu.
biase lah kan bile gunting rambut gosip2.
normal lah.normal :)

biapun aku menjadi tukang gunting rambut kat sini ,
rambut aku baru digunting 2 kali (syakir-pencabar utama tolong gunting).
sebab tu lah aku menjadi bahan mamat2 arab (bukan 18 sx) .
jadi bahan kutukan.Hungga Bungga.

No comments:

Post a Comment

seorang pendidik bangsa barangkali