08 May 2010

awin gedik

awin. nama sebenar Allisya Syazwina bt Mohd Rozlan.
umur 7 tahun. muda tapi dah bajet hot dan gedik. aiseh*
adik aku paling menyerlah kot.
sebab kelakar tahap raja lawak.
sehingga kan aku pun kene kutuk dengan beliau, hitam.
ade ke aku hitam. haktuih.ahahah!


mase baby aku jage beliau. botak. setahun still botak.
sume orang bagi dialog same. 'eh naem nanti adik kau besar mesti hensem'.
kesian kau awin.


dekat rumah minah ni kuat joli. joli shopping.
shopping ape sangat lah kan budak2. jajan dengan gula2 je la.
tapi bukan duit beliau. duit aku.
bukanlah nak berkire tapi kalau sehari dah seringgit.
bertambah keringlah aku.


pernah sehari aku berlakon marah kat beliau.
aku tak kasi duit seringgit. tetibe.
beliau keluar rumah dan kembali dengan jajan yang banyak.
siap kasik aku aiskrim kacang + keropok bika.
aku suka lah ape lagi. bertambah sayang kat beliau.


check2 dompet aku dalam bilik. argh!
rm 10 hilang. memang sah beliau ambik.
tak ape la. marah buat ape.
adik kesayangan aku.


12 comments:

  1. u baru tau ke ilia? auww.

    ReplyDelete
  2. comel gle adek kau~~~
    ak ske part yg die pau ko 2,,,,terbaik a!
    hahahha

    ReplyDelete
  3. ahahah. adik aku sebijik macam kau :)

    ReplyDelete
  4. x ble bla doe...haha~ok la tu...
    adik kesayangn ^.^ h0h0

    ReplyDelete
  5. OMG. BEST gile dapat abg camnih! jeles =(

    ReplyDelete
  6. ahaha. boleh je tambah adik sorg lagi :)

    ReplyDelete

seorang pendidik bangsa barangkali