15 May 2010

family

8 ahli keluarga.
p/s: dan semestinya aku paling hensem en?


mungkin post ini paling 'touching'.
sebab 8 bulan tak balik rumah jumpa keluarga.
kau orang bayangkan. sob sob :(


  1. abah: hensem, berkaliber, suka main sepak takraw, main trumpet aha.cerita dulu- dulu.
  2. ibu: penyayang, suka bawak anak2 beliau jalan2. rajin. sentiasa panggil nama anak2 beliau sekaligus.
  3. kakak: dia adik aku.tapi kenapa aku panggil kakak?aku pun tak tau, ni termasuk dalam 7 misteri dunia. main sepak takraw. wow! aku pun x berapa pandai.
  4. nabil: kelakar macam pak mat tempe kat rumah. tapi kat sekolah. hah! ambik kau, baik. dan dia rajin tahap maksimum jangan lupa.
  5. najmie: yang ni atlet.pernah sekali dia terjatuh masa pecut 100 M. abah tanya kenapa jatuh? dia jawab laju sangat amie lari. ahaha. bernas jawapan itu.
  6. awin: aha. yang ini aku dah cerita en? rupanya kelakar itu campuran genetik abah dengan ibu.
  7. iman: nama macam ala-ala laki. tapi perempuan iye. jangan tanya lagi. sebelum aku pergi belajar dia baru 3 bulan. sekarang maybe 2 tahun. herm? aku kurang sikit matematik ni.

.family first.

3 comments:

seorang pendidik bangsa barangkali