05 May 2010

hot

bukan hot ape. tapi hot sebab sekarang musim kat sini berdaya menitikkan peluh emas aku.
kalau aku melayu yang kurang berpeluh ni pun dah menitik ketiak, kau orang bayangkan arab.
yang dah terukir sejarah sebagai kaum manusia paling masam.
aku memang tabah dah kental bile naek bas pergi kuliah.


mandi sekarang aku tak tangguh lagi macam dulu. dulu seminggu relax je tak mandi.
peluh tak ade. yang ade hanyalah haruman One Drop. ececece.
hari ini aku mandi 2 kali. 'sahaja aku mandi dengan ikhlas'.


sekarang aku tengah exam final first year. dah seminggu pun.
kau orang tolong doa-doakan aku iye.
bukan ape. doa sahabat ni makbul.

No comments:

Post a Comment

seorang pendidik bangsa barangkali