28 May 2010

kolam renang

sepanjang hidupku ,
aku tak pernah pandai berenang macam katak .
aku tak kata orang power berenang katak .
macam je .ahaha .

duk kat sini .negara mundur bhai .
mundur tahap hungga bungga .
ada kolam renang besar punya .
macam kat bukit jalil .

sebab aku tak pandai berenang .
aku menolak tawaran perenang2 negara untuk mandi di sana .
tapi ,pok jat berjanji akan membelanjai aku .
sape tak nak .
wa sapu je .

sampai sane .
air kolam bau masam .
arab peluh2 terjun mandi gitu je .
ada sorang muka macam rooney .
berenang gila power .
macam ikan flower horn .

jin pokjat yap ajar aku berenang .
ajar cara nak apungkan diri .
hah ambik kau !
aku cramp 5 kali sebab ehem2 .
ahaha .

p/s : aku pandai berenang macam Michael Phelps dah :]

No comments:

Post a Comment

seorang pendidik bangsa barangkali