02 December 2010

permainan

aku serius kaki bangku.
haritu diorang suruh main futsal, sepak bola pun tak kene :)
tapi aku rasa aku boleh main benda yang melibatkan tangan ibarat main haji ataupun
basketball yes.


aku memang faveret main benda ni masa kat sekolah menengah dulu.
tak terer pon.tapi at least tak de nampak cacat macam aku main soccer.
aku kalau soccer Pro Evolution Soccer boleh ahaha.


bila sampai kat sini.
ingatkan terkubur je impian dan cita cita aku.
rupanya ada team woi team.

NI DIA TEAM AKU SUMPAH SEMAT





p/s: aku tengah buat muka comel macam keroro gunso :p


kitorang main pun tak ade chemistry lagi.
baru 'main' bersama la katakan.
main basketball.

NI SEDIKIT SCREENSHOT




ni sebelom kena penangan dua pendekar :)


NI LEPAS KENA




padan muka aku.padang dah ada,muka pun dah ada ahahaha.

NI SEMAT SIKIT



dan yang terakhir ni aku rasa nampak aurat aku.
aku tak sempat beli seluar 'ketat hitam' haritu.



lagipun ni gambar tahun 1 aritu.
ahahaha :)

2 comments:

  1. aku tak de dlm pic.down.bkn teammate kau la kire

    ReplyDelete
  2. ahaha.kita kan team B haikal :)

    ReplyDelete

seorang pendidik bangsa barangkali