15 December 2010

permintaan

pada suatu hari yang hening tanpa bau tahi binatang, aku bangun tidur lalu tak mandi.
tidak mandi menjadi kebiasaan dan hobi di musim sejuk ini.
orang normal memang tak mandi.
orang 'retarded' je mandi, ex:ddr cendawan merah.ahahaha.

semenjak dua menjak ini ya tuan tuan dan puan puan dan kubis kubis.
kubis itu adalah peringatan untuk makan sayur dan ulam ulaman ehehe.
permintaan air menjadi semakin rendah.

pertama:
AKU TAK MANDI

kedua:
ORANG LAIN PUN TAK MANDI

ketiga:
BASUH 'POOPOO' PUN JARANG JARANG

keempat:
MASAK AIR PUN TAK GUNA SEBAB SEMINIT LEPAS TU DAH SEJUK

kelima:
AIR SEMBAHYANG AMIK SEKALI SEHARI JE

keenam:
NAK SEJUKKAN AIR LETAK KAT BERANDA JE.
(peti pakai air.air batu ya rakan rakan)

besok insyaallah pabila aku dah dapat lebih daripada 25 aduan, aku mandi.

p/s: sapa sapa tak tau 'poopoo' tu ape, tanya kat wall aku besok pagi aku balas.

4 comments:

  1. amik wudhu sekali je sebab solat pon skali je. kan. haha

    ReplyDelete
  2. err no komen.agak kurang hajar statement itu ahahahaha

    ReplyDelete
  3. aku rasa dah 30 pmintaan pon ko tetap x mandi gak ennn....hahaha

    ReplyDelete
  4. err aku mandi dah doh semalam braderrr

    ReplyDelete

seorang pendidik bangsa barangkali