07 May 2011

amir rajalawak, tak de kena mengena dengan aku punnn

semua pelik apahal la mamat ni still tak keluar dari maharaja lawak.
tapi nak buat camne tu rezeki dia.
macam kita la jugak, rezeki kita mana nak tahu.
allah je tahu.

jadi sebab tu aku percaya kita sendiri pun tak tahu apa akan terjadi pada diri kita 10 tahun lagi.
doa2 untuk aku ok guys.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. insyaAllah.. may Allah bless us all.. :)

    ReplyDelete

seorang pendidik bangsa barangkali