15 July 2011

tournament

salam semuanya.
apa kabar?
aku di sini sihat sihat sahaja.
ye la kan, makan cukup tidur pun cukup.
elaun je belum masuk masuk.
sabar je la -_-'

harini bersamaan 16.7.2011.
game 2nd day for python akan bermula.
but still, performance first game aku masih di tahap cibai.
macam budak budak baru belajar main.
pegang bola pun sekali dua sahaja.
aku yakin dan pasti akan meningkatkan keupayaan diriku lagi!

yang kelakarnya, jersi aku besar.
tak kan la nak pergi kecikkan kan kedai repair seluar?
buat boot cut ataupun cikang rempit.
ehehe sumpah memang tak sesuai la kan buat baju macam tu.

esainmen sekarang semakin bertambah.
ada yang senang dan ada pula yang susah.
aku ni pemalas orangnya.
cuma bila bab tiada kelas ataupun bab tidur ni aku nombor satu yang akan tahu.
dan yang akan buat.

sekarang sekolah faris pula mahu biodata diri.
apa mahu buat?
tahi kambing bulat bulat!
ahahaha.

No comments:

Post a Comment

seorang pendidik bangsa barangkali