16 October 2012

lama nampak

susah hendak menulis di dalam bm.
bukan apa cuma dikongkong oleh mat mat salleh yang asyik suruh aku memarjonkan diriku.
*marjon-link student ipg yang dihantar ke uk*
mereka bagus. cuma tak kenal mesti lah cakap tahi kan?

harini ke pantai.
bessss.
nak upload gambar tapi dengan bodohnya tinggal kamera dalam kereta bersama kad memori.
nak ambil gambar berbola berkeranjang pun tak kesampaian lagi.
tengah lepak di pantai, datang sebuah lori bising kemain lagi
'amik gambar doh, amik gambar!'
hahaha nak try ke bang?
meh saya ambilkann.

makan eskrem sebalang.
gila murah babeng eskrem nya rm 5.
cookies cream pula tu.
bila makan banyak rasa nak muntah dah.
alaha berminyak pula.
setahu aku eskrem tak digoreng.
mungkin minyak muka si pekerja kilang tumpah masa nak bungkus eskrem ni semalam ni kot.

berikan tepukan gemuruh kepada pemilik phone baru.
dulu dia kemain bangga dengan 8 mp dia.
sekarang 5 mp pun jadilah asalkan dapat peninggalan wasiat steve jobs dia.

terakhir sekali.
maafkan lah saya kerana mulut cabuk.
jangan;ah ikat diri kita dengan ego lagi ya?
jom berkolaborasi!

*ramai anggap gua dah angkat tangan dalam blog. malas nak tulis lah. tak ada ideaaa

No comments:

Post a Comment

seorang pendidik bangsa barangkali